Szégyen fal | Kedd Aug. 30, 2011 9:53 pm by Halál | Már a címből sejthetitek, hogy mire való.
Aki nem képes együttműködni, az ide lesz kirakva. Ha bannolnak valakit az is kikerűl ide.
Közölni kell a felhasználó nevét, hogy miért lett ide kirakva és a büntetés megnevezését, teszem azt, bannolás, 2 hétre.
| Megjegyzések: 30 |
| | Skill pontok a három fajnál | |
| | Szerző | Üzenet |
---|
Dexantreal
| Tárgy: Skill pontok a három fajnál Kedd Május 04, 2010 7:15 am | |
| Rangok:
Ezek nem csak rangbelni különbségek, hanem mutációs, fejlődési ciklusok, amik erősebbé gyorsabbá, ügyesebbé teszik a xenomorphot, a szintek lépésekor a vedlőkamrában le kell vedleni az előző hámréteget. Az új bőr nem feltétlenül változik meg drasztikusan, egyszerűen csak tökéletesíti a fizikai tulajdonságokat.
Dolgozó -> Felderítő -> Harcos -> Vezér -> Praetorian A főkarakter a Predalien, xenoraptor, drone, runner, kígyótestű, rhino vagy monkeyalien lehet. Ranglépések által válhat a JK Praetorianná. Dolgozó az alap rang, mindenki ezen kezd. Ranglépés után automatikusan csatlakozhat egy NJK a JK-hoz. Preatorian rangnál már NEM. Predalien, xenoraptor, drone, runner kígyótestű vagy monkeyalien variánsok választhatóak. Ranglépésnél ingyen csatlakozhat egy, de ha egy csatlakozott NJK meghal, akkor sp-ért cserébe csatlakozhat egy újabb.
Predalien: 3 sp Xenoraptor: 2 sp Drone: 2 sp Runner: 1 sp Monkyalien: 1 sp Kígyótestű 2 sp Behemót 3 sp
A Fő karakter megalkotásánál van olyan lehetőség, hogy nincs megkötve a variáns külleme, a lényeg hogy dronenak vagy runnernek lehessen besorolni. [pl. lehet a runner tüskés, lehetnek légzőcsápjai, de runnernek lehessen besorolni]
Nem kötelező praetorinná elő lépni. De ezt kompenzálni, még egy + alien követőd lehet, és + 8 sp-t kapsz.
Skillek:
Vannak skillek amik bármely variáns birtokolhat, de vannak speciálisak is.
Mindenkinek megvannak a következő skillek:
Ugrás I: Minden idegen tudja, átlag 20-25 méteres ugrások végezhetőek. Vetődés: Egy majdnem vízszintes ugrás, könnyen földre dönt bárkit. (Xenoraptorok szívesen használják karmaik miatt.) Harapás: A szekunder nyelv használata, általában fej harapás céljából, de más csontot is könnyen átvisz, viszonylag nyugodt környezet és idő kell hozzá, harcban nehezen kivitelezhető, csak meglepetésből. Karmok: Az átlag támadás, a karmok használata. Farok kábítás: A farok és a végén lévő méregfullánk használata. Bénító méreg befecskendezése a célpontba. Falmászás : Ezzel a képességgel akár a plafonon is közlekedhetnek a xenomorphok(kivéve, a kígyótestüt és a nehemót alien-t, mivel a kíygótestű lábak híjján, a behemót pedig a nagy súja miatt nem képes a falakon, vagy a plafonon közlekedni).
Alap skillek:
Probléma megoldás I: 4sp Ez a skill lehetővé teszi azt, hogy egy bezárt ajtó kinyitásához ne keljen szétverned az egész irányító szobát, csupán egy részét.
Probléma magoldás II: 6sp Könnyebben megtalálod az adott gépet, mit szét kell szedni.
Lopakodás: 5sp Csendes halk lopakodás, az átlag élőlény nem veszi észre.
Lopakodás II: 7sp Már egy predátort is ki tudsz nagy eséllyel játszani, de egy álmodó így is észre vesz.
Érzékelés: 3sp Érzékelik a közel lévő élőlényeket, de nem tudják megállapítani, hogy mi az.
Érzékelés II: 3sp A Xenomorph már meg tudja különböztetni a közelben lévő élőlényeket
Érzékelés III: 5sp Egy nagy sugaró körben(kb.20-30 méter), Meg tudja különböztetni az élőlényeket
Szívósság: 2sp Jóval több sérülést képesek elviselni, így fokozva a túlélés eséllyeit.
Gyorsaság: 2sp Nagy sebességet tud elérni egy rövid időre
GyorsaságII: 3sp Hihetetlen sebeséget tud produkálni hosszabb távon.
Védekezés: 3sp Ki képes védeni pusztakezes ütéseket, csapásokat Ilyenkor ne a Bruce Lee-s és Chuck Norrisos ütésekre tessék gondolni.
Pontosság: 2sp A karmolásokat, farokcsapásokat, nagyjából pontosan képes bevinni.
PontosságII: 4sp A karmolásokat, farokcsapásokat, halálos pontossággal képes bevinni.
Köpés: 2sp Az idegen, csak nyálkát tud köpni, amivel akár ideiglenesen képes megvakítani ellenfelét Köpés: 2sp Az idegen képes savat köpni.
Falmászás II: 4sp Bármien falon képes megtapadni a lény. (kivétel a kígyótesű és a behemót xenomrph, az az alap falmászásra sem képes.) Pretorian is felveheti ezután viszonylag ügyetlenül, de képes falat mászni.
Villám harapás: 2sp Gyorsan és pontosan lékelhető meg az ellenfél koponyája.
Erősebb méreg: 2sp Sokkal tovább tartó és erőteljesebb méreg.
Speciális skillek:
Xenoraptor:
Sarlós karmok: 5sp Született tulajdonság ez számára. De így igazán halálos. A prédának nincs esélye, ha beléjük hatoltak a karmok. (csak olyan xenoraptor tanulhatja mely olyan dinosaurusból kelt ki minek volt sarlós karma)
Fürgeség: 2sp Extra sebesség.
Monkeyalien:
Akrobatika: 5sp Még jobban kihasználja majom elődjei képességét, erdőségekben a faágakon nyújtott teljesítménye leköröz mindent.
Kígyótestű alien:
Ugrás: 5sp Hihetetlen erejű ugrásra képes a farkát, maga alá gyűrve.
Ostor csapás: 5 sp Ostorként képes a farkával csapni, megragadni dolgokat.
Runner:
Fürgeség: 2sp Extra sebesség.
Drone:
Kitartás: 2 sp Könnyebben bírja a hosszú távon megerőltető dolgokat. Órákat képes rohanni, ugrálni, stb.
Predalien:
Szívósság II: 3 sp Sokkal több sérülést bír ki, kevésbé lassítják sebei.
Gyilkos agyar:5sp Álkapcsaival képes letépni mások fejét, vagy halálos sérüléseket is okozhat.
Rhino alien
Lerohanás: 5sp A rhino alien, hatalmas erejével nekiront álldozatának
Pretorian:
Extra páncélzat: 3 sp A kis kaliberű golyók meg sem kottyannak a pretoriannak. Ám a nagyobb kaliberű, fegyverek így is kárt okozhatnak. Az ugrási távolság így csökken.
A hozzászólást Dexantreal összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Hétf. Május 09, 2011 6:05 am-kor. | |
| | | Halál Admin
| Tárgy: Re: Skill pontok a három fajnál Pént. Júl. 09, 2010 6:48 am | |
| Vadász
Minél magasabb szinten vagy annál hatékonyabban tudod az adott fegyvert használni. Első szint a kezdő, második a haladó, vagyis edzet, az utolsó a mester.
Karfegyverek (közelharci) Ikerpenge, ceremóniás kés, maul, boxer, alkarpenge
Szint I: Ez alap minden predátornál. Használható fegyverek: Csuklópenge, ceremóniás kés, boxer.
Szint II: 4 sp Új fegyver: Alkari penge
Szint III: 6 sp Új fegyver: Maul
Lándzsa
Szint I: Alap skill, minden vadász birtokolja. Használható fegyverek: Bakuub és Glaive.
Szint II: 4 sp Új használható fegyver: Naginata
Szint III: 8 sp Egy darab lándzsával hatalmas pusztítást tudsz véghez vinni, lényegében bedarálod az ellenséget.
Karfegyverek (távharci) Csuklólöveg, pengekilövő, csukló hálóvető
Szint I: 2 sp Használhatóvá válik a sima és gyengített alkari plazmaágyú.
Szint II: 4 sp Új fegyverek: Csuklóégető és penge kilövő.
Szint III: 6 sp Új fegyver: csukló hálóvető
Dobó fegyverek Shuriken, dobóbomba, diszk
Szint I: 3 sp Használható a shuriken és dobóbomba.
Szint II: 5 sp Használható új fegyver: Diszk
Szint III: 8 sp A yautja képes két diszket egyszerre használni, és képes arra hogy a diszk vagy diszkek maga körül „keringjenek” így azok felszabdalnak mindent a vadász körül.
Váll-löveg Sima váll-löveg, plazma gömbős váll-löveg, kutatótűz, égető, plazmaágyú
Szint I: 2 sp A vadásznak a balkarján lévő konzollal kell a váll-löveget irányítania. Sima és plazma gömbös váll-löveg használható.
Szint II: 4 sp A vadásznak nincs szüksége már a konzolra a váll-löveg irányításához, és használhat két váll-löveget egyszerre. Új fegyverek: Kutatótű, égető, plazmaágyú. (megjegyzés: a kutatótűzből csak egy lehet, a plazmaágyú meg túl nagy)
Szint III: 10 sp Csak az igazán tapasztalt predátorok jutnak el odáig, hogy maszk nélkül legyenek képesek a váll-löveget használni.
Spears gun Spears gun pisztoly és puska változata.
Szint I: 3 sp A puska változat használható.
Szint II: 5 sp A pisztoly változat használható.
Szint III: 7 sp Egy lövés = egy ölés
Kézi plazma fegyverek Plazmapisztoly, plazmakarabély
Szint I: 3 sp Használható fegyver: Plazma pisztoly
Szint II: 5 sp Új fegyver: Plazma karabély, használható egyszerre két plazma pisztoly is.
Szint III: 7 sp Váll-löveg használható immáron pisztolyként is.
Szint nélküli fegyverek:
Ostor 4 sp.
Lebontó anyag 2 sp.
Lézer csapda 3 sp.
Hálóvető 4 sp.
Mentális Skillek:
Csatameditáció: 6 sp Harcközben ki tudsz zárni minden zavaró tényezőt, és nehéz helyzetből is győztesen ki tudsz jönni, az akaraterődnek hála.
Akarat ereje: 5 sp Meditálás segítségével fokozni tudod sérüléseid regenerálódását.
Látás: 3 sp Látásmódváltáshoz nincs szükséged már az alkari panel használatára, csak gondolnod kell rá.
Predátor ha szükséges használhatja más fajok fegyvereit. De az azzal leölt ellenfélért nem jár megbecsülés. (kivéve ha valamilyen közelharci fegyver, amit már előzőleg szereztél)
Továbbá, minden yautja, aki eléri a vadász szintet, vehet egy magán hajót 25 sp befizetésével.
Harc stílusok:
A játékban két stílus közül választhat a játékos. Közel és távharc.
Közelharc stílus: a yautják nehezebb páncélt viselnek, fegyvereik főleg rövid távúak. Erősebb testalkatúak tartoznak ide, ebből kifolyólag picit lassabbak, de ezt erővel ellensúlyozzák.
Távharc: a kevésbé erős testalkatú yautják használják ezt a stílust. Páncélzatuk könnyebb, amitől fürge harcosokká válnak. Főleg nagy hatótávolságú fegyvereket használnak.
Alap fegyverek: ez minden predatornak van, kivétel nélkül: csukló penge, ceremóniás kés, dárda ( a tuningolt fegyverek kiválthatják ezeket, pl. speciális dárda, vagy három, eetleg egy pengés csuklópenge )
Közös fegyverek, melyeket mindkét stílus alkalmazói használhatnak:, vállágyú, disc, ostor, lézercsapda. Lebontó anyag és a karakterek egyedi készítésű fegyverei (pl. kard)
Közel harc fegyverei: Alkari penge, maul, boxer, pengekilövő, naginata, csuklópenge mindkét karon
Távharc: shuriken, hálóvető, dobóbomba, csukló égető, szigony puska/ szigony pisztoly, plazma pisztoly
Az alap fegyvereken kívül legalább egy fegyvert birtokolod kell a saját stílusod repertoárjából, természetesen a szintednek megfelelően.
Annak érdekében, hogy a vadászok ne két lábon járó fegyverplatformok legyenek, a birtokba vehető fegyverek számát a szintek függvényében határozzuk meg, mely a következő módon alakul.
Beavatott: Az alapfegyvereken kívül kettő fegyvere lehet. (Lehet több is, de ki kell választania azt a kettőt, melyet az adott szinten használ.)
Harcos: Az alap fegyvereken kívül ötöt.( Tehát választhat még kettőt, vagy a meglévők közül még kettőt használhat)
Vadász: Az alapon kívül hetet. ( Tehát választhat még kettőt, vagy a meglévők közül még kettőt használhat)
Elit: Alapon kívül tíz fegyver. ( Tehát választhat még hármat, vagy a meglévők közül még hármat használhat)
Vezér: Az összes fegyvert használhatja, még a másik stílus fegyvereit is.
Szintén a lövedék platform effektus elkerülése érdekében, az alap fegyvereken kívül 3 fegyvert hordhatsz magadnál. Kalandra vihetsz többet is, de az alapon kívül egyszerre csak 3 lehet nálad, mondjuk egy vadászaton.
A játékosok szert tehetnek a másik kaszt fegyvereire például egy kaland során, vagy az előtörténetben, amennyiben részletesen meg van indokolva a megszerzés mikéntje.
Speciális skillek:
Közel harc: Harci mámor: 8 sp A yautja sokkal intenzívebben támad, találatai erősebbek és pontosabbak. Felhasználása után legalább öt hozzászólás kell, hogy újra használhasd.
Táv harc: Sas szem: 8 sp A vadász azonosul a célponttal, kiszámítja mozgását, s sokkal pontosabban lőheti vagy dobhatja le. Felhasználása után legalább öt hozzászólás kell, hogy újra használhasd.
A hozzászólást Halál összesen 3 alkalommal szerkesztette, legutóbb Hétf. Nov. 01, 2010 4:40 am-kor. | |
| | | Halál Admin
| Tárgy: Re: Skill pontok a három fajnál Pént. Júl. 09, 2010 7:08 am | |
| Ember
Különböző járművekkel kapcsolatos
Kresz I: 2sp Robogó vagy motor használható.
Kresz II: 2sp Személy gépjármű használható.
Megjegyzés: egyedül a kresz az a skill ahol a kettes szintnek nem előfeltétele az első szint.
Lovaglás: 2sp Az olyan állatok melyek megülhetőek, azokat megtudod. (nem feltétlen ló, lehet az más állat is)
Repülési engedély I: 5sp Atmoszférikus gépek használhatóak.
Repülési engedély II: 7sp Kisebb űrhajók használhatóak. (főleg civil)
Repülési engedély III: 12sp Conestoga, vagy Razzia is elvezethető, de harci helyzetben nem tudod pótolni a legénységet.
Tankvezetés I: 4sp APC és azok variánsai használhatóak. (a TSAPC-hez még a Repülési engedély II is szükséges)
Tankvezetés II: 6sp Tankok és más páncélosok használhatóak.
EXO ruha használat I: 2sp P-5000 POWERLOADER és hasonló civil forgalomban is jelenlévő EXO ruhák használhatóak.
EXO ruha használat II: 6sp A harci EXO ruhák használhatóak.
Közelharci skillek:
Önvédelem: 2sp Pusztakezes harc, szinte csak más emberek ellen használható sikerrel.
Harcművészet: 3sp Előfeltétel: Önvédelem Így sincs sok esélyed egy csótány ellen, de legalább nyerhetsz némi előnyt…
Közelharci fegyverek I: 2sp Előfeltétel: Önvédelem Jól tudsz bánni a különböző közelharci fegyverekkel.
Közelharci fegyverek II: 10sp Előfeltétel: Az első szint mellet a Harcművészet Megfelelő fegyverrel képes lehetsz egy idegent is kivégezni… bár az ilyen fegyverek nagyon ritkák. + a sav azért ígyis-úgyis éget.
Távharci skillek:
Fegyverhasználat: 3 sp Nehéz fegyverek kivételével minden féle fegyvert tudsz használni, hatásosabban.
Nehézfegyverek: 4sp Előfeltétel: Fegyverhasználat
Mesterlövészet I: 3sp Előfeltétel: Fegyverhasználat
Mesterlövészet: II: 5sp
Gránáthasználat: 2sp Megjegyzés: Eme skill nélkül is használhatsz gránátokat, de ha ezt a skillt birtoklod, akkor könnyebben célba talál a gránátod.
Energia fegyverek: 4 sp Előfeltétel: Fegyverhasználat Innentől bármilyen energia fegyvert tudsz használni.
Egyéb:
Mérnök: 5sp Javítás, vagy aknázás sokkal hatékonyabban megy. Illetve minden civil mérnökösködés ide tartozik.
Mechanika: 8sp Előfeltétel: Mérnök Sokkal jobban értesz a mechanikus dolgokhoz, a gépezetekhez stb.
Hacker I: 3sp Alacsony biztonságú számítógépes rendszerek feltörése lehetővé válik, de lebukás esélye van.
Hacker II: 8sp Alacsony biztonsági rendszereknél a lebukás gyakorlatilag 0, magas biztonsági szintű rendszereket fel tudsz törni, de lebukás esélye fent áll.
Hacker III: 20sp „Ennek az embernek nincs élete” Nincs számodra akadály. (nagyon alacsony az esélye a lebukásnak)
Szanitéc I: 3sp Könnyű sebek elláthatóak.
Szanitéc II: 5sp Kisebb műtéti beavatkozásokat el tudsz végezni.
Életmentés (Szanitéc III): 8sp Akár egy melkasrobbantót is kitudsz műteni megfelelő körülmények közt, ha szükséges.
Tudományos skillek:
Biológia: 4-12sp Növény/állattan stb.-t takar ez a skill. Az alapokhoz 4sp kell, és még 8 sp-t költhetsz rá, minél többet költesz rá annál jobb vagy benne. 4sp-vel egy középiskolás tanár szintjén vagy, míg a maxszal egy tudós szintjén.
Földtan/csillagászat: 4-12sp Betudod, határolni a kőzeteket, azok előnyét és hátrányát, fel ismered a veszélyes geológiai helyeket stb. (ugyan az a menete, mint a biológia skillnél)
Kémia: 4-12sp Kémiai ismeretek. Ahhoz, hogy pl. a genetikában jó legyél a kémia és biológia skillnek külön-külön elkell érnie a 10 rá fordított sp-t (azaz alapokkal egyűt összesen 20 sp)
XenoBiológia: 6sp Előfeltétel: Biológia 7sp-től, Kémia alap, azaz 4 ráfordított sp Az idegenekhez jól értesz. Szintje függ a sima biológiára ráfordított sp-k mennyiségétől.
Szintetikusok skilljei:
Persze megtanulhatják a fentieket is.
Nyelvérzékenység: 7sp Az Android könnyedén megtanulhat bármilyen nyelvet, ha van kiindulási alapja, és tanulmányozhatja a nyelvet „élőkörnyezetében”. Predátor nyelv vagy más idegen faj nyelvének megtanulása Előfeltétele: Ilyen a nyelvek elsajátításához Staff engedélye kell!
Fejletérzékelés: 5sp A szintetikus jobban érzékeli a külső ingereket. (látás, hallás stb.)
Öntudat: 12sp Önállóan is tud fontos döntéseket hozni, parancs nélkül. Robotika első tőrvényének megszegése: 40sp
Mentális skillek: Megjegyzendő, aki mentálisan igazán fejlett azokból álmodó vagy spears lesz. Szóval csak ők birtokolnak ilyen skilleket.
Nulladik szint, csak említés ként: alap minden álmodónak és spearsnek. Csak az álmaik révén képesek tudomást szerezni az idegenek jelenlétéről. Ezt az álmodók rémálom ként élik át. Míg a spearsek „jó” álomként. Megjegyzendő hogy az álmok révén küldött üzeneteket a sima emberek és valószínűleg minden élőlény érzékelheti, de ők csak sima álomként. (rémálom és nem olyan valóságos, mint ahogy az álmodók érzékelik) szóval mondható hogy ez alap mindenkinek.
Első szint: 5sp A tényleges képességek Ilyenkor még nem képes fedésre, sem pontosan megállapítani mit érez. (nem elkülöníthető, hogy Alien vagy ember, az amit érez.)
Második szint: 10sp Különbség: ez a skill lehetővé teszi, hogy elkülöníthető legyen az, hogy az ember mit érez. Alient, embert, vagy megfertőzött élőlény. Fedés: Az álmodó viszonylag letudja, fedni kilétét. De ha egy alien közelről „megszemléli” már lebukott. Spear hosszas megismerés után képes csak észre venni, hogy álmodó. – spear nem tudhatja. Együttműködés: A spear képes teljesen együtt működni, az alienekkel. – álmodó nem tudhatja.
Harmadik szint: 20sp Megérzés: Alienek esetében a kaszt is megérezhető illetve. Emberek esetében meg a spear álmodó is elkülöníthető. Álca: Az alienek nehezebben képesek rájönni, hogy álmodóval van dolguk. Csak nagyobb mentális képességű egyedek veszik ezt észre. – spear nem tudhatja. | |
| | | Ajánlott tartalom
| Tárgy: Re: Skill pontok a három fajnál | |
| |
| | | | Skill pontok a három fajnál | |
|
| Engedélyek ebben a fórumban: | Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
| |
| |
| Társoldalak |
________________
________________
________________
________________AVP Univerzum
________________
________________
|
|