Nem a legerősebb marad életben, nem is a legokosabb, hanem az, aki a legfogékonyabb a változásokra.
 
HomeGy.I.K.TaglistaRegisztrációBelépésszentháromságCsoportokKeresés
Keresés
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Szégyen fal
Kedd Aug. 30, 2011 9:53 pm by Halál
Már a címből sejthetitek, hogy mire való.
Aki nem képes együttműködni, az ide lesz kirakva. Ha bannolnak valakit az is kikerűl ide.
Közölni kell a felhasználó nevét, hogy miért lett ide kirakva és a büntetés megnevezését, teszem azt, bannolás, 2 hétre.

Comments: 30
Latest topics
» Folyosók
Kedd Feb. 07, 2012 11:48 pm by Halál

» Idegen kolónia Európában
Szer. Jan. 04, 2012 9:51 am by PRéDA

» Menekűlttábor
Szer. Jan. 04, 2012 9:13 am by PRéDA

» Királynői kamra
Csüt. Dec. 15, 2011 8:46 am by PRéDA

» Kamrák közti folyosók
Vas. Dec. 11, 2011 7:48 am by PRéDA

» Közös Társalgó
Vas. Dec. 11, 2011 6:24 am by PRéDA

» Szabad
Vas. Nov. 06, 2011 4:07 am by Koncoló

» 6-os terem
Szomb. Nov. 05, 2011 2:43 am by Halál

» Túlélő kaland
Szer. Nov. 02, 2011 3:28 am by Halál

Zene


Facebook

Share | 
 

 Járművek

Go down 
SzerzőÜzenet
Vendég
Vendég



TémanyitásTárgy: Járművek   Szer. Május 12, 2010 7:09 am

CMC/harci járművek:

M577 PÁNCÉLOZOTT SZEMÉLYZETSZÁLLÍTÓ JÁRMŰ

A CMC csapat- és felszerelésszállító terepjárója, mely páncélzattal és fegyverzettel jól ellátott; mozgékonysága és viszonylag kis súlya mégis lehetővé teszi, hogy leszállóhajóval gyorsan a harctérre juttatható legyen.
Az alacsony, lapos, tisztán funkcionális APC négykerék-meghajtású vázra épül, melyet egy Arco Continental R-370 típusú, 286 kW-os, multi-üzemanyagos, gázturbinás, turbófeltöltéses motor hajt. A masszív, 159 cm átmérőjű kerekek közvetlenül a motorból, egymástól függetlenül kapják a meghajtást egy teljesen automatizált, elektronikusan vezérelt áttételi rendszeren keresztül, és egyenként is kormányozhatóak. A gumikat páncélzat védi kisebb fegyverek és repeszek ellen, belső nyomásuk központilag szabályozható. Az M577 alváza kötött titániumból készül, 5 cm-es habgumi borítással az aknák ellen. Az alváz talaj fölötti magassága alapesetben 22 cm, de a hidro-pneumatikus felfüggesztés további 30 centiméterrel képes megemelni a járművet, így az fél méteres akadályokat is leküzd. A rázkódáskiegyenlítők és a 300 kilométeres szélnek is ellenálló felépítés fokozott védelmet nyújt a bent ülőknek. A karosszéria 2 mm vastag, könnyű hegesztett ötvözetből áll, melyet belülról 4 mm vastag bór-karbid kerámialapok borítanak; ezek külső oldalát 2 mm vastagon polimer gyantával vonják be, a csempék repedését meggátolandó. A gyanta egyben részleges védelmet nyújt a pulzáló lézersugarak ellen is. A lapokat belülről egy 3 mm-es, fonott, tűzálló polimer páncélzat borítja. Mindez csak korlátozott védelmet ad, de képes ellenállni kisebb lőfegyvereknek, repeszhatásnak és alacsony sebességű páncéltörő lövedékeknek.

Az M577 személyzete két fő (egy sofőr és egy szekció-parancsnok), a szállítható utasok száma 12. Az üléseket védőhámmal látták el orbitális bevetések esetére. Ki- és beszállni a jobb oldali főajtón és a sofőr bal oldali kisajtaján lehet. A meglepően tágas belső térben akár három, harcban töltött napra elegendő fegyver, lőszer, felszerelés és ellátmány helyezhető el. A legénységi fülke hátsó részén található a Mobil Taktikai Műveleti Központ (MTOB - Mobile Tactical Operations Bay), ahonnan a parancsnok audio- és videokapcsolatot tarthat a gyalogsággal, és nyomon kisérheti a csatát a bevetésirányító kijelzőkön keresztül. A taktikai ernyők mellett minden katonának van két kisebb képernyője is, névvel ellátva. Az alsó a harci sisakba épített videokamerák képét mutatja, a felső a személyes adatokat írja ki: EEG, EKG, légzésszám, keringési rendszer állapota, látásélesség, stb., így teljes kép kapható minden egyes katona fiziológiai állapotáról. A két sor kis ernyő feletti és melletti nagyobb monitorok mutatják a terepjáróban ülőknek a külső környezetet.
A sofőr csak korlátozottan lát ki a törésálló kvarckristály ablakon, ezért periszkópok állnak a rendelkezésére, melyek az oldalsó és hátsó teret mutatják. A sofőr és a parancsnok multi-funkciós kijelzőkön tanulmányozhatja a jármű szenzorainak jelzéseit az APC körüli taktikai zónáról. A fő keresőfényre erősített szenzorsor 270 fokos körben lát az APC előtt és körül; hőkeresőt, TV-optikát, UV-detektort és ultraszonikus mozgásérzékelőt tartalmaz. Az elülső fegyverkupolába milliméter-hullámos célzóradart építettek, míg a fő torony a központi szenzorok segítségével fogja be a célokat, vagy saját feltérképező és kereső funkcióit használja e célra. A radarok hatótávolsága embernagyságú célok esetén, nyílt terepen kb. 3000 méter. A szenzorokat fehér és infravörös keresőfények, nátrium ívlámpák, forgó helyzetjelző villogók és harci szirénák egészítik ki. Az APC felépítménye és speciális berendezései alkalmasak a radarsugarak, valamint az infravörös és lézeres letapogatás előli rejtözködésre. Automata navigációra kapcsolás esetén egy letapogató lézer másodpercenként húszszor méri a a távolságot a kerekek és az akadályok között, s az eredményt a jármű központi számítógépébe továbbítja, így az APC nem ütközik semminek.
A csapatszállító elején található fegyverkupola két szinkronizált Republic Electric RE700 20 mm-es gépágyút rejt magában, melyeket egy-egy 1700 lőszeres multitöltő lőszeradagoló lát el. Az APC fő fegyvere a lövegtoronyban található, mely lehetővé teszi a fedezékből való tüzelést. A torony elektromotorok segítségével teljes egészében, önállóan mozgatható egy sínen (a lőszerrel és elektromos ellátással együtt), mely egészen a jármű hátsó oldaláig tart. Így a terepjáró képes alacsonyabb helyekre is begurulni, ahová a toronnyal együtt már nem férne be. Három különböző fő fegyver állítható szolgálatba az M577-en. Az M577A típuson két 20 mW-os Boyars PARS 150 fázisplazma lézerágyú található, az M577A2-n két Republic Dynamics M2025 40 mW-os szabadelektron lézer, míg a legújabb M577A3-on két 20 MeV-os turbóváltó meghajtással feltöltött részecskesugár ágyú.
A jármű hadisúlya úgy 15 tonna, végsebessége 150 km/h.

MAX/ MOBILE ASSAULT EXO WARRIOR
MOX/MOBILE OFFESNIVE EXO WARRIOR

Mindkettő félreismerték. Ez nem egy kormányozható harci ruha, és nem egy robot. A MAX az egy humán intelligencia, amit bezártak tíz tonna felfegyverzett páncélborításba. A MAX-ot a Weylan Yutani társaság fejlesztette ki, míg a másik típust a Moxot a katonai hírszerzés hozta létre. Ezeket a gépeket a xenomorphokkal való harcra fejlesztették ki. A két modell gyakorlatilag azonos. A MOX a népszerűbb mivel a tengerészgyalogság kötelékében szolgál. A hadsereg ezek irányítására nyomorékokat, és elmebetegeket keres.
Ők a bersekerek: Egy speciálisan kiképzett orvos kíséri őket, aki nyugtatóval mesterséges kómában tartja őket. Még az álomfázist sem tartják fent, mert a legcsekélyebb mennyiségű adrenalin is katasztrófát okozhat. Ezeknek az embereknek ez a kórterem. Amikor akció van, akkor felkeltik őket a normálisnál háromszoros szintetikus adrenalinnal és leküldik őket a bolygóra. A berseker innentől veszélyes lesz. Bármit elpusztít, ami az útjába kerül. Bármit megsemmisít, amire parancsot kap.
Mindkét típusnak hasonló fegyvereik vannak. M56-os gépfegyver normálisnál háromszoros mennyiségű lőszerrel /100 sorozatra elegendő lőszerrel/ , M24-es lángszóró a normális hatóanyag duplájával /Képes 7 percig folyamatosan tüzelni/ , és M26-os Thumper gránátvető /13 gránát/. Egyetlen különbség a pilótákban rejlik. A MAX nagyobb, és olyan a kapacitása hogy normális pilótát tudjanak beleültetni. De olyan veszélyes hogy csak vészhelyzetekben használják. Amikor beültetik a pilótát, egy idegbeültetést a tarkóba helyeznek /Egy tűt szúrnak a tarkójába/. Így képes irányítani. De a pilóta egy bizonyos idő elteltével rosszul lesz, majd meghal a nagy dózisú adrenalintól. (kivételes esetben túlélheti, de akkor a tapasztalatok szerint „függő” lesz, és újra össze akar kapcsolódni a MAXszak, és a g épet élőlényként kezeli.)
A MOX kisebb, jobban manőverezhető (8 tonnás). Azért tudják gyártani, mert a pilóta köré építik a járművet, és azt már onnan soha többé nem fogják kivenni. Legfeljebb ha meghal, és új pilótára van szükségük. De ez nagyon rövid időtartam. A legtöbb berseker a tízedik bevetése után meghal hála az adrenalin túladagolásnak. De keményebbje a húszadik bevetésig bírja.
Ha leküldenek egy ilyen gyilkoló gépet a bolygóra, akkor lehelyeznek neki egy jelzőfényt, hogy a felé induljon el. Mikor ez elindul, útközben minden létformát elpusztít.
Jó ha a pilóta túl éli az első bevetést. A páncélzat saválló egy ideig. Ha az idegenek sava ráfröccsen, akkor csak egy koromfoltot hagy. De ha az idegenek sokáig teszik ki ennek, akkor lyukat mar bele…

M-242 Harci Homokfutó
Az M-242-est a Daithoai ATV-ből fejlesztették ki. Csak az M-242-es kisebb, és jobban manőverezhető. Csupán két utasnak, a lövegkezelőnek, és a vezetőnek van benne hely. Mindketten feltudják nyitni a búvónyílásaikat, és tüzelni. Bár ilyenkor sebezhetőek.
Az M-242-es a Gyarmati Tengerész Gyalogságnál az egyik leghasznosabb jármű. A tökéletes terepjáró. Hála a két K-1000-es gázturbinájának, és a négy kerék meghajtású rendszernek, minek hála viselkedhet szokványos járműként, de a vezető beállíthatja, úgy hogy a két kerék külön tudjon fordulni. Szinte bármilyen irányba tud mozogni hála hihetetlen manőverező képességének. Képes oldalvást mozogva tüzelni. A hátsó részében egy pár, nagy teljesítményű Vulcan Gattling golyószóró található. Ezek a fegyverek 1000 méteres körzetben bármilyen könnyű célpontot kinyírnak.

M292A2 SELF PROPELLED GUN
Az M292-es a CMC-nél a nagyágyú. Egy 28.000 kg, 41 kaliberű 158 mm átmérőjű cső. Az M292-es figyelemreméltó képessége az hogy lövedékből egyszerre hatot lőhet ki. (egymás után töltés nélkül) Égő üzemanyaggal megtámogatott robbanótöltetet. És tíz másodperc múlva már lőheti ki az újabb kört.
A Standard ERFB célzó rendszer eszményi pontosságot ad a nagylánynak. Képes 48000 méteren belül bármit eltrafálni, Többféle robbanófejet képes kilőni: torpedók, légvédelmi rakéták, bombák. Emellett teljesen automatizált. Arra tervezték, hogy saját maga álljon rá a célra, és tüzeljen. És az akció után térjen haza. De azért lehet vezetni is ha szükséges. Kapacitása: 60 lőszer.

Tankok:
M34A2 LONGSTREET LIGHT TANK
M22A3 JACKSON MEDIUM TANK
M40 RIDGEWAY HEAVY TANK
http://iaro.3dmax.hu/kep/1Alien-M40.JPG " border="0" alt="" />
A tengerészgyalogságnál, mint minden modern hadseregnél pótolhatatlan a modern tűzerő. A hadsereg három típust használ. Az M-34-es, az M-22-es, és az M-40-es. A Tengerészgyalogságnál 6 tankzászlóalj áll közepes fegyverzetű M22-es tankokból, és könnyű fegyverzetű M-34-es tankokból, míg az M-40-esből csak egy zászlóalj van. De a jövőben várható egy másik zászlóalj is. Attól függ, hogy teljesít.
A fegyverzetűk a tengerészgyalogság támogatására szolgál. A tankok a legjobb módja annak hogy gyorsan tűzet tudjanak szórni az ellenségre, és demonstrálják a tengerészgyalogság tűzerejét. A tankok emelet a psziológiai hadviselésbe is szerepet játszanak. De van egy kis gond velük.
Ezen fegyverek elterjedését akadályozza az is hogy a tengerészgyalogságnál kevés az olyan hajó ami letudná őket vinni a felszínre. Hisz egy ilyen monstrum 35 tonna is lehet. A légkörbe csak akadályozná a csapatszállítókat a repülésnél. Éppen ezért a hadseregben vannak olyanok akik egy új fajta típusú leszálló egységet terveznének neki, míg mások egy alternatívaként a berseker programot támogatná. (UD-4 is letudja őket szállítani, az M40-et viszont már nem tudják leszállítani. Túl nehéz.)
Fegyverzetűk: 115 mm-es cső, amin keresztül 1 kilowatt energiával képesek lövedéket kilőni. Lövedék fajták: bomba, plazma, könnygáz és hagyományos. 60 lőszert lehet bezsúfolni a tankokba. (a nehéz tankba csak 50-et) Továbbá a löveg toronyra felehet szerelni egy másodlagos fegyvert, ez általában könnyű telepített minigun.
A lövegek megegyeznek mind három típusnál, de a páncélzat már nem. Míg a könnyű tank csak 19 tonna, a könnyű páncélzata miatt, addig a nehéz tank 35 tonna.


M-442 “RACK”—POWERED ARMOR
Ez az eszköz volt a Bersekerek páncélzatának őse, és ennek az eszköznek pedig a P-5000-es rakodógép. Bár néha fel kell váltania, ha esetleg valami miatt, nincs a közelben egy sem.
Ez a gépezet elterjedt a csempészek, a helyi biztonsági erők, és gyarmati tengerészgyalogságnál. Bizonyos bányavállalatok nagyobb példányaikat is működtetik. A Gyarmati Tengerészgyalogságnál használt RACK semmit sem változott a kibocsátás éve óta. Attól eltekintve, hogy a Bersekerek páncélzatát ez alapján készítették el.
Ezt a gépezetet egyszerű irányítani. Olyan, mint egy emelőgép. Bár fegyverekkel a manipulátorainak, végén. Az irányításban egy 2.5 terrabájtos processzor segíti a pilótát. A legtöbb változata nyitott pilótafülkéjű, csak a CMC-nél használatos verzió van lezárva.
Verziói:
M-442-es Tengerészgyalogos mobil páncél: Kisebb a tűzereje a Bersekerek páncélzatánál, de ugyanolyan jól manőverezhető. Fegyverzete egy Boyars Pars 150-es plazmaüteg aminek 80 lövésre elegendő töltete van, M2025 lézerek, és egy M-240-es lángszóró 5 perces folyamatos tűzelést tesz lehetővé.
P-7999 –es erőgép: Úgy is mondhatjuk, hogy a P5000 rakodógép felszíni verziója. Nincsenek fegyverei. Helyette emelőket helyeztek rájuk.
UT-05 Bányagép: Ennek a gépnek zárt pilótafülkéje van. De ez csak a biztonság illúzióját kelti. Az átlátszó ponyva, ami védi a pilótafülkét a külső környezeti hatásoktól. De a fegyverek simán átütik. Csupán egyetlen fegyvere van. Egy erősen lebutított lángszóró.
ST-BETA-5 SECURITY RACK: P-7999-es erőgép felfegyverzett verziója. A pilóta fülkéje nyitott, de egy páncél védi a pilótát. Csak a fejet hagyja szabadon. A manipulátorok maradtak, de a rajtuk lévő fogókat leszedték hogy jobb mozgékonyságot érjenek el. Egy-egy gépfegyvert szereltek rájuk helyette a normális duplájának kapacitásával. A gépfegyverhez 50 sorozatra elegendő töltény van. Aztán cserélni kell.
Heawy M-442: Bal karján lézer mellet lángszóró is található, melye folyamatos tüzelés mellet csak 5 perc múlva fogy ki. Jobb karján két hatcsövű minigun mellet rakétakilövő is van, melyben 10 rakéta fér el. A két minigun egyszerre képes tüzelni, gyorsan két perc alatt képes felenni az ősz lőszert. Akár 6 méter magasra is fel lehet vele ugrani. Roppant masszív és erős. A pilótát fejét egy erős plexi védi, ami kisebb kaliberű golyókat kivédi egy ideig…
A Tengerészgyalogságon kívül, cégek is alkalmazzák.


Gravkopter:
A kopter harci változata. Fel lehet szerelni rakétákkal, gépágyúval és a felsorolást még folytathatnám is. Ezt a légi járművet leginkább a kolóniákon használják, de a milícia is használja, ha szükséges.



Egyéb nem harci járművek:

AJ:
Mobil otthon. Leginkább pásztorok használják ezt a lánctalpas járművet. Az átlagos AJ hat embernek tud otthont biztosítani és a szükségleteiket kielégíteni. Strapabíró jármű, sebessége nem túl nagy, de sokféleterepen könnyedén mozog.
Ára: 90 000$ (az ár csak a járművet tartalmazza)

DAIHOTAI 8X 8 ATV
A galaktikus gyarmatosítás eljövetelével az emberi faj nem csak a földi körülményekkel találkozott. Gyakorta a bolygók felszínén hideg volt vagy túl nagy forróság. Gyakorta atmoszféra sem volt. A telepeseknek szüksége volt egy megbízható járműre. Ezzel a járművel a Weyland Yutani egy leányvállalata a Daithotai vállalat állt elő.
Az új gépnek hála ennek a cégnek a neve a megbízhatósággal és a minőséggel lett rokon. Ez a gép minden tereptípuson jól tud közlekedni. Nyolc kereke, egy-egy láb végén található. Ezeket a kerekeket lehet egymástól függetlenül is irányítani. A felfüggesztést, és a fejlett lengéscsillapítókat egy processzor figyeli. A terepjárókban J-160-as vagy J-180-as gázturbinák vannak. A jármű csúcssebessége 110 km/h bármilyen terepen.
A jármű orrában található egy tökéletes vegyi, és nukleáris védelemmel ellátott utastér, ahol öt ember is el tud lakni egy bizonyos ideig. /Persze ha megvannak a megfelelő tartalékok/. A pilótafülke a terepjáró hátsó részében található.
A járműre fel lehet szerelni mintavevő eszközöket, automata fűrészeket, kotrókat, hegesztőket, és sajtolókat. Ez a jármű minden gyarmaton ott van. A Weyland Yutani mindenhol a telepesek rendelkezésére bocsátotta.
A gép felfegyverzett változata az M-242-es homokfutó a gyarmati tengerészgyalogságnál szolgál.
Ára: 45 000$

Robogó:
Egyszemélyes gyors jármű. Városi tereptől egészen a sziklás zord terepig szinte mindenhol használható, ugyanis nincsenek kerekei, lánctalp semmi ilyesmi. A jármű lebeg, és akár 10 méteres magasságba is fel lehet vele szállni. De viszont ezért viszonylag sok üzemanyagot fogyaszt.
Városi ára: 600$
Terepjáró változat ára: 1000$
Sprinter (verseny): 1300$

Gépjárművek:
Természetes a régi nagy cégek nem mind haltak ki. A személyi gépjárművek két nagy csoportra oszthatók. Kerekes ill. lebegő. A kerekes fajta olcsóbb, így az emberek nagy része ezt választja.
Árak:
Kerekes, sima: 700$ + 100 különböző extrák
Kerekes, sport vagy luxus: 2000
Lebegő sima: 2500 + 150 különböző extrák
Lebegő, sport vagy luxus: 6000

Kopter:
Helikopterek új generációja. Könnyű a kezelése, gyorsan megtanulható. Alkalmazási köre széles. Felderítés, mentés, szállítás stb. Csak egy a gond vele: Zajos. Fülvédő nélkül az embernek a feje hamar megfájdul.
Ára: 25 000$

Jetpack:
Már a második világégés idején voltak kísérletek de azok rendszerint a szemetesben végezték. Ötven év múlva már működöt a technológia, igaz csak félperces repülő idővel. Mára már ez eléri a tíz percet. Gyorstaktikai bevetésekre, vagy csak szórakozásra is megfelel.
Ára: 1400$
Üzemanyag (tízpercnyi repülésre): 500

P-5000 POWERLOADER
Ezt a hatalmas rakodógépet a CMC használja. A pilóta körül egy antromorf vázkeret van, amiben olyan hidraulikát szereltek mellyel képes akármekkora súlyt felemelni 4000 kg-ig. Ez a szerkezet a XXI. századi villástargoncák egyenes ági leszármazottja. Alkalmas rakodásra, és nehéz szerviz munkákra
A gépezet alváza teherbíró acélból készült. Ehhez csatlakoznak a karjai. A hátán egy hidrogénüzemanyagcella felelős az energiaellátásáért. A csipőforgórész 60 fokig képes fordulni. A lábakat egy külön energiaforrás irányítja. A manipulátorai 2,5 méteresek.
A gépezetet a gépbe szerelt fogantyúk által lehet irányítani. A manipulátorok végére bármilyen eszközt fel lehet szerelni /lángszóró, hegesztő, stb./
A pilótát vaskos rudak védik a külső környezeti hatásoktól. De viszont ennek a gépezetnek vannak hátulütői is. Ha olyan terepen mozog, vagy olyan mozgást csinál ami meghaladja a képességeit akkor tönkremegy. De ezt elkerülték egy biztonsági rendszer segítségével. Ha ilyen történik akkor a gépezet megáll, és nem mozdul.
Épp ezért a CMC-énél a vezetőknek rendelkeznie kell engedéllyel e gép használatára. Jól ki kell használni a képességeit, és tudnia kell hol a határ a teherbírásnak. Éppen ezért a kiképzésnél ezt is megtanítják a tengerészgyalogosoknak. Hathét szimulátor tréning után kezdhetik meg a gyakorlati képzést, majd a munkát a rakodógépek használatára.
Ára: 20 000


Hajók/tengeralattjárók

Az űrkorszakban már nem sok értelmük van, de azért előfordulnak. A bolygókon valószállításra és turisztikára szolgáló hajókon kívül hadihajók még vannak. Bár igaz hogy csak a nagyobb világok vizein. Ezek az új típusok nem nagyok, inkább az olcsóság és fürgeség ami mér adó volt. Leginkább csempészek elfogására használják őket. Nem hosszabbak 80 méternél, és csak három háromcsöves ágyú található rajtuk, meg néhány légelhárító üteg. A csatahajók és anyahajók kora lejárt.

A tengeralattjárók manapság már inkább tudományos célokat szolgálnak. Bár még akadnak hadi tengeralattjárók, biztonsági okokból.
(hajó vételéhez staff kell, ők határozzák meg az árakat, mert hajókból bíz van egy csomó típus)
Vissza az elejére Go down
 
Járművek
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Permissions in this forum:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
 :: Általános :: Adatbázis :: Az emberi fajról-
Ugrás:  
Forumotion.com | © phpBB | Free forum support | Kapcsolat | Report an abuse | Create a blog
mobil avptrinity